خسته شدم از معمولی بودن همیشه دوست داشتم مهم باشم و معمولی نباشم اما هستم هیچوقت اون موقع که چیزی و میخواستم و نداشتم چقدر دوست داشتم واسم تولد بگیرن نگرفتن اصلا واسشون مهم نبود.
+ نوشته شده در جمعه نوزدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 16:47  توسط افرابن |
ما را در سایت فردا تولدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 19:36
بعضی آدم ها هستن تا آخر عمرشون دنبال موش دوندن تو زندگی این و اونن میکردن تو زندگی اینو اونو تا ببینن نقطه ضعفاشون چیه تو ناراحتی و خوشحالی درباره ی بقیه چی میگن که بعدا علیه اشون استفاده کنن اینجور آدما شاید زندگی مرفه و ارومی داشته باشن ولی چون همش دنبال دردسر میگردن تا خودشون و دیگرون و به دغدغه بندازن اصلا یه کیفی بهشون میده که نگو ونپرس
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 8:49  توسط افرابن |
فردا تولدمه...ما را در سایت فردا تولدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 19:36
خسته شدم از معمولی بودن همیشه دوست داشتم مهم باشم و معمولی نباشم اما هستم هیچوقت اون موقع که چیزی و میخواستم و نداشتم چقدر دوست داشتم واسم تولد بگیرن نگرفتن اصلا واسشون مهم نبود.
+ نوشته شده در جمعه نوزدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 16:47  توسط افرابن |
ما را در سایت فردا تولدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 19:36